Re: [MISC] ip-config i SuSE

Jeg har problemer med at konfigurere min ip i SuSE. I yast kan jeg ikke få
lov til at vælge network base config, hvorfor? Hvordan ændrer jeg ip'en
manuelt i SuSE?

OK, jeg fandt problemet.
Jeg havde installeret dhcp_client, det gjorde at jeg slet ikke have en ip. Da jeg afinstallerede dhcp, kunne jeg få en ip.
Men jeg kan stadig ikke vælge network base config, det er ikke så vigtigt nu, men hvis der er nogen der ved hvorfor, ville det være rart at vide.