Re: [MISC] Mainframe-Linux

On Sun, 10 Oct 1999, Simon Lodal wrote:

> Det var dog den vildeste dårligt skrevne artikel. Sikke en gang
> børnehave-sludder. Jeg måtte læse begyndelsen 3 gange for at fatte
> sammenhængen, men det lykkedes ikke.

Saadan som jeg forstod det vil Linus komme til at koere som en del af
OS/390 altsaa paa samme maade som man saa vidt jeg ved koerer NT paa
mainframes idag.
Det kommer bare til at fungere som en virtuel maskine.

Det foerste jeg komme til at taenke paa er: Hvad skal vi med det??
En mainframe er efter min mening kun en mainframe hvis den koerer et
mainframe OS. Ellers er det jo bare en UNIX-maskine. Saa kan man lige saa
godt koebe en Starfire.

     Henrik Morsing          Systemadministrator
     Terrasserne 18, 189     International Data Post
     2700 Brønshøj           www.idp.dk

     38 60 69 11 - 189       sslug@sslug
     mobil: 40 40 18 04      32 83 63 39
     sslug@sslug