Re: [MISC] boot floppy til Debian?

Kim Schulz wrote:

> Hejsa
> Jeg skal til at installere Debian via internettet, men mangler en
> bootfloppy!
> Hvor kan jeg finde en sådanne??? Den skal helst passe til en Debian 2.1

Hanne har svaret så du har linket til floppyerne, men du skal
mindst bruge en resque og en driver diskette. Derudover skal
du indstallere base systemet fra floppy eller via NFS. Jeg
ved ikke om der er andre danske sites, der tillader nfs, men
du kan evt. bruge mit mirror: når installationen spørger om
nfs host skriver du www.mit-inter.net, og stien til debian er
/var/debian/debian
God fornøjelse !!

--