Re: [MISC] Microsoft om Linux

Ole Tange wrote:

> Jeg vil meget gerne, at vi får kildeangivelser på disse. Mht.
> swap kan jeg bruge
> mig selv som kilde. Jeg har egenhændigt prøvet at have (og
> udfylde) 3.7 GB
> swapspace. Det virkede fint.

Se  /usr/src/linux/Documentation/Changes
og http://www.linuxhq.com/doc22/Changes

http://www.suse.de/de/news/PressReleases/index.html
http://www.suse.de/de/news/PressReleases/siemens.html
http://www.siemens.de/computer/news/index.htm
http://www.siemens.de/ic/products/ql/en/news/september.htm
http://194.121.239.192/cgi-bin/db4web_c.exe/db/pressedb/icp_user/en/archiv/September/pm_einzeln.d4w?pm_id=801
http://www.siemens.de/sap/news/news_en.html

> Her skal vi have et link til c't testen.

Det havde jeg også hvis du quotede min email og ikke en reply på den.
http://www.heise.de/ct/english/99/13/186-1/

> I laver FUD! Det er ikke godt nok til en pressemeddelelse.

Det var heller tanken at det skulle være  en pressemeddelelse, men
det kan sikkert bearbejdes til det. (passende dele fjernes/rettes?)

Se evt. http://linuxpr.com/releases/333.html