Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Så, mit spørgsmål er, er der nogen der kender nogen, der kender nogen,
> osv, som hoster sites på linux servere? Apache, php, mysql og perl er de
> teknologier jeg bruger idag. Vi snakker et par tusind hit om dagen, med
> omkring 5-6 MB i overførsel pt, men dette skulle gerne vokse til det 3-4
> dobbelte inden for et halvt års tid.
Øhhh. jeg kender nogen. Nemlig mig selv.
Jeg kører webhotel for nogle af de firmaer, som jeg har lavet database
løsninger til, og ja det er apache, mysql, postresql, php3 og perl.
Jeg er nok ikke billigst, men har til gængæld forstand på det jeg laver,
det mener jeg i hvertfald selv 8-).

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen