Re: [MISC] Microsoft om Linux

On Wed, 06 Oct 1999 13:52:10 +0200, Sven Esbjerg <sslug@sslug> wrote:
>Frank Damgaard wrote:
[SNIP]
>Sidst men ikke mindst så nævner Microsoft NT's evne til clustering. Ja
>det er korrekt at det fungerer godt, men...
>Beowulf siger jeg bare.
Jeg har en lille ide om at MS snakker om en anden type af clustering
end Beowulf. Hvis du f.eks. ser lidt på deres egne forsøg med
clustering (Wolfpack) så gjaldt det ting som fail over og ikke
distribueret databehandling som beowulf er.
Min personlige indstilling til den megen FUD og andet skidt er at
glæde os over at vi er bedre mennesker end dem, og så tæve dem ud af
banen med et produkt der er 100000 gange bedre end deres. Jeg kan kun
sige: lyt til hvad MS, MindCraft, ZDNet og alle de andre de skriver og
lær af det! Ret de fejl og mangler som de påstår er der. Vi kan alle
hjælpe til, også dem der ikke programmerer eller har quad cpu servere
med smarte netkort. Hvsi du som almindelig bruger er med til at teste
et desktop system (det kræver altså at du giver noget feedback til
udviklerne) så hjælper du også processen på vej.

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt