Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Så, mit spørgsmål er, er der nogen der kender nogen, der kender nogen,
> osv, som hoster sites på linux servere? Apache, php, mysql og perl er de
> teknologier jeg bruger idag.

Jeg går ud fra, at det er ligegyldigt, hvilket OS, der ligger neden
under.

Stort set alle seriøse ISPer udbyder vel efterhånden PHP+MySQL. Lige
bortset fra et par af de store tele selskabers søvnige
hosting-afdelinger (gå en _stor_ cirkel uden om Telia; det er det mest
søvnige web-hotel, jeg har været i kontakt med).

Følgende ISPer, som jeg kunne komme i tanker om, mener jeg tilbyder
PHP+MySQL:

World Online
DHT Consult
Uni2
Netsite
Digiweb (vistnok "un-supported" p.t.)

Og så åbenbart også Netcetera, lyder det fra et andet indlæg (der står
dog intet om det på www.netcetera.dk).

Prøv evt. at se, om http://www.mint.dk/ har oplysninger om PHP+MySQL
understøttelse blandt web-hotellerne.