Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

Kim Schulz wrote:

> Jeg har min site på www.wiktor.dk som hoster
> gratis!

Jeg har været ind på Wiktor og kikke. Jeg vil godt
lige spørge: Når/hvis jeg køber mit eget domæne hos
Solit Solutions, er jeg så forpligtet til at køre en
webserver øjeblikkeligt, eller kan jeg vente lidt
med det? De 300 kroner plus moms som det koster at
oprette et domæne hos Solit, er det en årlig takst,
eller er det et engangforalle-beløb?

Mvh. Kim Isdal Knudsen