Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

On Wed, 6 Oct 1999, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Så, mit spørgsmål er, er der nogen der kender nogen, der kender nogen,
> osv, som hoster sites på linux servere? Apache, php, mysql og perl er de
> teknologier jeg bruger idag. Vi snakker et par tusind hit om dagen, med
> omkring 5-6 MB i overførsel pt, men dette skulle gerne vokse til det 3-4
> dobbelte inden for et halvt års tid.
>
> Al hjælp værdsættes!

Glemte at sige: Jeg kan sagtes komme med en maskine, så hvis nogen kender
nogen, der ikke har noget imod at have en lille dum rødhætte stående i et
skab et sted, så ville det også være totalt fedt. (root password gives,
selvklart). DNS ordnes fra virksomheden, "hvis det er".

Egentlig har jeg bare brug for en linie og et ip nummer... snif, at det
skal være så svært at få fat i.... :-/ (Og, muligheden for at serve de der
lamme bannere, som fornuftige mennesker alligevel junkbuster :-)

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!