Re: [MISC] Hosting af web site på linux server

[snip - tåbelige NT-brugere]
> Så, mit spørgsmål er, er der nogen der kender nogen, der kender nogen,
> osv, som hoster sites på linux servere? Apache, php, mysql og perl er de
> teknologier jeg bruger idag. Vi snakker et par tusind hit om dagen, med
> omkring 5-6 MB i overførsel pt, men dette skulle gerne vokse til det 3-4
> dobbelte inden for et halvt års tid.
>
> Al hjælp værdsættes!

Jeg bruger netcetera til alt mit hosting - deres ting er i orden, kører
linux og man kan få det præcis som man vil ha' det. Det koster
selvfølgelig lidt ekstra, men det er pengene værd for mig...

En anden mulighed ville være at give mig lidt nyt hardware, så kan vi
hoste dig på www.tux.dk (desværre ikke DNS-hosting, kun subdomæner) på 34
mbit linie...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - sslug@sslug