Hosting af web site på linux server

Jeg er kommet i den lidt specielle situation, at et web site jeg står for
(well, 95 % mig) som pt. ligger på en linux server, har vist sig så
interessant for en større dansk virksomhed, at de har tilbudt et
samarbejde, med nogle meget interssante perspektiver, både for mig og for
"sitet", på kort og måske især langt sigt.

Jeg er meget interesseret i deres tilbud. Desværre indebærer det, at jeg
skal begynde at bære nogle bannerreklamer på mit site (der er iøvrigt
ikke involveret penge). Det har jeg ikke som sådan noget imod, men det er
ikke muligt fra det sted jeg bliver hostet nu - det er simpelthen ikke
tilladt.

Virksomheden kan sagtens hoste mit site, men det er deres politik at de
kun anvender Windows NT (argh, død og pine, suk mv. men den diskussion
kan ikke føres pt. (med dem)). Det er jeg meget _lidt_ interesseret i.

Så, mit spørgsmål er, er der nogen der kender nogen, der kender nogen,
osv, som hoster sites på linux servere? Apache, php, mysql og perl er de
teknologier jeg bruger idag. Vi snakker et par tusind hit om dagen, med
omkring 5-6 MB i overførsel pt, men dette skulle gerne vokse til det 3-4
dobbelte inden for et halvt års tid.

Al hjælp værdsættes!

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!