RE: Sv: [MISC] Endnu en grotesk patentsag: e-handel

I tråd med et gammelt Anders And blad ('Jagten på den gyldne hjelm' svjh),
vil jeg tage patent på at trække vejret.

1 øre pr. åndedræt (2 øre hvis du er forpustet, lad vær' med det )
5 øre pr. suk
10 øre for et støn :-)

Peter
sslug@sslug, sslug@sslug