Re: Sv: [MISC] Endnu en grotesk patentsag: e-handel

On Sat, 2 Oct 1999, René Madsen wrote:

>Nej jeg tror jeg har det mest indbringende patent, et hvor det kommer til
>at koste 0,01 øre for at spise et eller andet, bare det man spiser noget er
>nok..

Jamen det kræver jo at folk spiser!! Det kan man ikke være sikker på.

Jeg bliver formodentlig mere velhavende end jer andre til sammen:

Jeg tager patent på at trække vejret!
Det er der vist ingen der holder op med lige med det første.

/kristian

--
 Kristian Vilmann  - ADiCT Kalif -   sslug@sslug
 Skåne/Sjælland Linux User Group   http://www.sslug.dk