Re: [LOKALT] Sandkassen aflyst mandag d. 2. Marts

Heine Larsen skrev:
> Hej Sandkasse
>
> Jeg er på vinterferie i næste uge og har ikke kunne finde nogen
> der kan sørge for nøgler og net-forbindelse, så jeg er desværre nødt til at
> aflyse mødet.
>
> Beklager at jeg ikke fik vendt det på sidste møde før de fleste var gået.

Heldigivis er der i kalenderen kun sanskassemøder indtil 23. februar :)

Giv besked hvis der er møder fra 9. marts og frem  der skal i kalenderen.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]