Re: [LOKALT] NORD - Foreningsgodkendelse & vinterferie

E. Sjørlund wrote:
> Peter Rude wrote:
>
> 1. I kunne jo danne en støtteforening med kontingent. Den ugentlige
> pizza-rabat kunne så i et vist omfang (alt efter appetitten) bruges til
> at dække næste års kontingent.
>
> 2. Er der ikke en højere uddannelsesinstitution i området, som kunne
> give husly.
> Kurt Frederiksen har omtalt, at disse anstalter får bonuspoint (og kr)
> for studierelevante aktiviteter uden for den egentlige undervisning,
> prøv at tage en snak med ham om den vej frem.
>
> 3. Folkeoplysningsforbund i området kunne måske også være vejen frem.

Tak for de gode råd.

På mødet i mandags fik Yngve Apslund formuleret en god beskrivelse af
vores mange folkeoplysende aktiviteter. Denne bliver taget med i
betagtning ved uddvalgsmødet på mandag d. 23. feb, så jeg er ganske
optimistisk.

Jeg aner faktisk ikke hvad vi har af uddannelsesinstitutioner i onrådet,
men hvis vi får afslag, vil jeg finde ud af det.

/Peter

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]