Floppy-drev til =??B?c2FuZGthc3NlLW3DuGRl?= (26/1)

Jeg vil gerne installere debian p?? min gamle laptop, og det eneste den kan
boote fra er floppydrevet (3,5????). Derfor vil jeg gerne have produceret de
3-4 diske, som jeg skal bruge for at komme "i luften".
Da jeg ikke selv har et floppydrev (ud over det som sidder monteret i
maskinen) vil jeg h??re om en eller anden sandkasse-legekammerat ligger inde
med et (gerne USB) floppydrev, som jeg kunne l??ne i aften (26/1).

/Svend

PS. Det lader til at blive en aften, hvor nostalgien f??r frit l??b - med
floppydiske og grammofon-plader.