Re: [LOKALT] mødedatoer og kalender

Jesper Krogh wrote:

Hej Erling.
Hvornår er der sidst blevet annonceret hyggemøder på CBS og RUC, hvis
der ikke var et foredrag sammen med? At være i kalenderen medfører ikke
automatisk emails.
Jesper

1. Jeg frameldte mig announce, fordi der var for meget dublering med forening. 2. Jeg tilmeldte mig RSS feed, men fik herfra alle møder og en ugentlig melding om at der ville opstå panik, kaos osv.

Jeg gik ud fra, at kalenderens indhold også gik til announce - beklager fejltagelsen.

Så problemet er måske bare det RSS feed, der kører med panik, kaos osv. gang på gang.
.
Jeg tror, at vi skal slutte her, så må vi tage en snak i sandkassen om det på mandag.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]