Re: [LOKALT] mødedatoe r og kalender

On Wed, Jul 30, 2008 at 14:49:44 +0200, E. Sjørlund wrote:

> Så problemet er måske bare det RSS feed, der kører med panik, kaos osv.
> gang på gang.

hehe ;-)

Det er bare for at gøre opmærksom på at kalenderen er tom
og SSLUG ikke har flere møder.

> .
> Jeg tror, at vi skal slutte her, så må vi tage en snak i sandkassen om
> det på mandag.

Jeg syntes det er en god ide hvis alle møder er til at finde
i kalenderen.
Det bliver kompliceret hvis nye folk skal lede på diverse
forskellige wiki'ere for at finde sslug møderne (måske).

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]