Re: [LOKALT] mødedatoer og kalender

I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:

>  Som jeg ser det er det lidt et problem, at den samme (Vi holder
>  hyggemøde igen igen) meddelelse bliver sendt ud hver uge.
>  Møderne på CBS og RUC er jo efterhånden faste traditioner, derfor mener
>  jeg blot, at det kun er når noget særligt arrangeret, at der skal en
>  annoncering til.

Hej Erling.

Hvornår er der sidst blevet annonceret hyggemøder på CBS og RUC, hvis
der ikke var et foredrag sammen med? At være i kalenderen medfører ikke
automatisk emails.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]