Re: [LOKALT] mødedatoe r og kalender

On Wed, Jul 30, 2008 at 12:58:42 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Det tror jeg du har helt ret i.
>
> Der er et problem med RSS feeded, det største er nok at
> RSS-indhold normalt er ting der har foregået. (posting af nyheder i
> fortiden) og ikke ting der foregår i fremtiden. Det får de fleste
> RSS-readere til at opføre sig besynderligt (med duplikering af data).
>
> Da det er kalender data, bør det vel være .ics der er det korrekte at
> benytte.

RSS til kalenderen burde ikke have gamle møder, kun nye møder,
ellers er der en fejl der skal rettes.

Men jeg syntes ikke jeg har opdaget problemet med kalender-rss
med de readere jeg har prøvet med.
(har dog ikke prøvet IE7)

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]