Re: [LOKALT] mødedatoe r og kalender

On Wed, Jul 30, 2008 at 12:00:14 +0200, E. Sjørlund wrote:

> I Roskilde er der fast mødedag hver mandag.
> Vi har talt om, om ikke kalenderen kun skulle bruges til aflysninger i
> forbindelse med (i det mindste) Sandkassemøderne.
> Hvis der skulle dukke et foredrag op, kan vi så annoncere det selvstændigt.

Det er nu nem nok at sætte ind i kalenderen, jeg skal bare bruge
de dage der er møde (eller de dage der ikke er møde ved ferier og lign).
Det er mest klippe klistre....

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]