Re: [LOKALT] Ang. Næstved Lokalgruppe

Louis Tim Larsen skrev:
Hej
I sidste uge sendte jeg en mail til Ebbe ang. lån af lokaler, men har har ikke svaret tilbage endnu, så jeg tænkte at Anders, Dennis og jeg kunne mødes på handelsskolen og gå over og snakke med ham.
Hvad siger I til det, Anders og Dennis?

Var indlagt på hospitalet i sidste uge og er endnu ikke kommet mig helt endnu, så ved ikke helt hvornår jeg er på skolen igen, men jo det lyder som en god ide.

~Dennis