Re: [LOKALT] Re: Ang. Nætved Lokalgruppe

Louis Tim Larsen skrev:
Louis Tim Larsen skrev:
Hej
Dennis, Anders og jeg må se at få kigget på det brev.
Mvh. Louis

Jeg har læst brevet som kan findes: http://www.sslug.dk/emailarkiv/lokalt/2007_02/msg00018.html
Jeg synes det er godt nok. Hvad synes I (Dennis og Anders)?
Mvh. Louis

Det skam fint send det jeg ved ikke lige om Anders tjekker news groups men i hvert fald tror jeg også han synes det er godt nok hvis det er kan jeg godt lige ringe bede ham læse det

V.Hilsen
           Dennis