Re: [LOKALT] �

Mikkel Mondrup Kristensen wrote:

man, 21 11 2005 kl. 11:32 +0100, skrev "E. Sjørlund":

Jo, det gør jeg.
Skal jeg også have en lille gul skovl med?

Vi klare os nok lige uden :) men så vil jeg smutte i bad og gøre mig smuk(kere) inden jeg tager på uni :)

Ja du skal jo helst se ud som vi andre :-)

--
Med venlig hilsen
Carl Andersen http://www.vectorlinux.dk - Dansk portal for VectorLinux

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]