Re: [LOKALT] RHS holder aften lukket, men vi fortsætter vel?

On Mon, 14 Jun 2004 17:52:52 +0200, E. Sjørlund <sslug@sslug> wrote:

>Det er vi så to der har -- Jeg spildte bare hundrede kilometer på det.
>
>Vi ses til august - god sommerferie.

Ja det er jo det der kan ske.

Selvfølgelig kom jeg for sent nettop i dag og opdagede det derfor
først omkring 17.15. Jeg var der ca. 45 min. og da der ikke var kommet
nogen kørte jeg hjem.

Der skulle dog ikke være noget i vejen for at vi kan fortsætte med at
kommer også de kommende uger frem til uge 27 - 28. Det kræver som sagt
bare at vi aftaler det på forhånd så enten Rune eller Jeg er der til
at lukke op.

Hvad siger I andre?

Holder vi sommerferie og starter op igen til august eller kører vi
igennem?

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen