Møde mandag.

Hej Lokalt.

Bare til orientering: Jeg kommer til at melde fra på mandag d. 10. Knægten skal til fodboldkamp.

Ang. foredrag/workshop/BOF om netværksovervågning.
Umiddelbart ville det passe mig bedst d. 24/5. Hvad siger I?

Jeg havde forestillet mig noget med at jeg lavede et oplæg hvor jeg fortalte om mine erfaringer med Nagios i et driftmiljø, hvorefter jeg havde håbet der var andre der kunne suplere med deres. (ikke nødvendigdvis med Nagios)

Mvh.
Rune Z.