Re: [LOKALT] Status for evaluering?

Claus E. Petersen wrote:

> Der gik lidt ged i kommunikationen.
> Jeg blev syg i onsdags og sendte et brev om det til sslug@sslug
> Jeg troede derfor at den hellige grav var velforvaret og at andre flikkede
> noget sammen, men fredag nat spørger Kurt hvordan det går med den
> evalueringssiden!
> Det viste sig at brevet ikke var nået frem :-(
> Så nu er jeg er ved at bikse den sammen.
> Jeg regner med at den er klar idag/nat.
> Jeg sender den til Rune lige som med partyinfo når den er klar.
>
> - cep

Lige nu ligger den vist hos mig ....men jeg har ikke haft tid til at kigge
på det.... bare rolig.. jeg har nævnt det for de øvrige på info@

 Og der vil også gå nogle dage (i næste uge) før jeg kan få lagt det op
(regner med at skulle bruge nogle timer på det).

Spørgsmålet er bare om det ikke er for sent at lave evaluering, og måske
skulle vi gemme den til slagelse-arrangementet?

Hvad siger I?
- Skal vi stadig lave evaluering til roskilde-arrangemet?
- Kan den anvendes til slagelses-arrangementet?

Morten