Re: [LOKALT] Linux-Uni ideen fra torsdag

I sslug.lokalt, skrev Jean Christophe:
>  Jeg synes at det er en god referat, men jeg vil tilføje at der mangler
>  en forum hvor folk kan stille spørgsmål. Listener på SSLUG er god, ingen
>  tvivl om det, men der kommer mange subjekt som man kan være ligeglad
>  med. For mig en phpbb forum er nødevendigt.

Hvordan vil du så opdage det hvis der bliver stillet et spørgsmål som du
kan svare på?

Den eneste grund til at du får svar er jo at der er nogle der også har
lyst til at læse de emner som de ikke selv har stillet.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug