Re: [LOKALT] Bajere

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Det er ved at blive varmt, skal vi ikke holde et udendørsmøde hvor
> vi kan få nogle bajere og tale lidt om tingende.

Det var fanme et godt indlaeg - og i kombination med Jacob Sparres
forslag om traaloest netvaerk er det jo uimodstaaeligt: Baandbredde og
koelig pils i det fri. God fornoejelse! Kan desvaerre ikke selv
deltage, da jeg sidder i La Paz, Bolvia i 3500 metrs hoejde og foerst
er retur naar den staar paa gloegg. Satser paa at SSLUG julefrokost
ligger efter d. 22.12.02...

-j

--
Janus Sandsgaard
Celle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz