Re: [LOKALT] Bajere

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hvad med ved tre-tiden?

Det gik for hurtigt:-)

Der har ikke været noget liv i sslug , så jeg glemte at se inden jeg gik
ned i
centeret og drak eftermiddagst kaffe  og nu er klokken 15:00.

Jeg kan være der på en timestid tror jeg.
giv mig et praj på sslug@sslug så bliver jeg pinget øjegblikkeligt
hvis du stadig er
der og har lyst,

Der efterhånde ved at være lyst temmelig længe.

--
-
Poul-Erik Andreasen