problem med ftp gemmen en firewall, som er open på prt 20 og 21

Når jeg vil ind med ftp på min maiserver/webserver på dmz, igemmen min
firewall, som er en smootwall V. 099 + path.

Når jeg inde eller ude fra, skriver "ftp www.ringtoften.dk elle  ftp -A
www.ringtoften.dk" så kan jeg komme ind.

Se her hvad den skriver. "
ftp 10.1.1.2
Tilsluttet 10.1.1.2
220 ****.*****.dk FTP server ready
bruger (10.1.1.2:(none)): ***
331 Password required for ***
Adgangskode:
230 User *** Loged in.
ftp> ls
200 PORT command successful.
425 can't build data connection: No route to host
ftp> dir
200 PORT command successful.
425 can't build data connection: No route to host
ftp> bye
221 Goodbye
"

10.1.1.2 er serveren på dmz
Det ser ud til at jeg kan komme ind I til den, men at den ikke kan sende
data tilbage.

Serveren er en e-smith V. 4.1.2

Når jeg er på server og skriver ftp 10.1.1.2 som er den selv, så er der
ingen problemer, der er i min firewall. Ftp programmet er proftp.

Er der nogen der kan se mit problem, og som også har et svar til mig ??

MVH Jan Larsen

Jan Larsen
web: http://www.ringtoften.dk
mail: sslug@sslug