RE: [LOKALT] Hjemmeside

Det lyder som en god ide, som vi igruppen kan styer.
Jeg har dog det problem lige nu at jeg har alt for meget arbejde der jeg
er, så jeg har igge noget energi tilbage til noget ande end at arbejde,
og sove, og måske få noget at spise. Suk.
Sig barer til vi jeg kan lave noget, som kun kræver MEGET lidt energi
;-))

MVH jan larsen