Re: [LOCALE] Dansk oversættelse af WPrefs for Window Maker 2 af 2

On Tue, 12 Sep 2006, Lars Aronsson wrote:

Morten Bo Johansen wrote:

Lidt statestik fra sslug-teknik: ud af 978 indlæg fra 6/6 i år
har 91 indlæg charset=utf-8 og mere end halvdelen af disse er
afsendt af samme bruger.

Det avgörande är inte om alla sänder UTF-8, utan om alla kan ta emot. 91 av 978 är 9,3 % av alla postningar och jag har inte hört många klagomål. Hur stor var UTF-8-andelen 2002?

Jag tror att det nu aktuella meddelandet var i felaktig UTF-8, och
att väldigt få användare har problem med korrekt UTF-8.

Jeg gentager igen: Window Maker benytter internt UTF-8 og det giver ingen
mening at benytte po-filer i andet format. Jeg burde måske have sat mit postprogram til UTF-8 (som er sat til latin1), men jeg har svært ved at se, hvor meget brugbar kritik jeg vil få fra folk, der kun læse en email og ikke tager sig tid til at fyre op i programmet. Det største del af arbejdet ligger i at få teksten til at virke glat og let i WPrefs, som har meget lidt plads at boltre sig på.

Mvh. Bo