Re: [LOCALE] Dansk oversættelse af WPrefs for Window Maker 2 af 2

Lars Aronsson <sslug@sslug> skrev:

> Denna synpunkten kunde jag förstå 2002, men inte 2006.
> Välkommen till 21:a århundradet.  Världen är globaliserad.

Mit indlæg var ikke for-imod utf-8, det var bare en konstatering af at
næsten ingen bruger utf-8 (forbavsende lidt er sket siden 2002), og Bo
derfor ville have større chancer for svar hvis han brugte iso.

Lidt statestik fra sslug-teknik: ud af 978 indlæg fra 6/6 i år har 91
indlæg charset=utf-8 og mere end halvdelen af disse er afsendt af samme
bruger.

Morten