Re: [LOCALE] Dansk oversættelse af WPrefs for Window Maker 2 af 2

Bo Vagner Højer <sslug@sslug> skrev:

> Det er rigtigt og du skal selvfølgeligt ikke skifte til dk.UTF-8. Du
> skal derimod gemme WPrefs.po og huske at kliste de to dele sammen. Så
> kan du læse og redigere i den med et program som kan behandle UTF-8.

Det er der bare nok ikke så mange der gider. Hvis du bruger iso-8859-1 i
stedet for utf-8, så er der større chance for at nogen vil kommentere din
oversættelse.

I øvrigt vil jeg anbefale at du sender dine oversættelser til
dansk-gruppens postliste. Du kan læse lidt mere her:

  http://www.dansk-gruppen.dk/

Morten