Re: [LOCALE] Alfabetiseringsregler (DS 377)

Arne Jørgensen skrev:

> Nu har jeg i over halvanden måned ventet på at kommunebiblioteket
> skaffer mig et eksemplar af Dansk Standards "Alfabetiseringsregler"
> (DS 377) -- foreløbig uden resultat.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan låne sådan et eksemplar hurtigere?
> (foreløbig har jeg ikke tænkt mig at købe det for kr. 236,25).

Jeg ville prøve DS' bibliotek, DTV (DTU's bibliotek) og UB2 (KU's
naturvidenskabelige bibliotek).  Jeg tvivler dog lidt på at DS'
bibliotek tillader hjemlån.

Jacob
--
»Navier-Stokes-ligningen er som Biblen,
 det er randbetingelserne der bestemmer det hele.«