Re: [LOCALE] E-post-adresser på nettet

John Tondering skrev:
> Jacob Sparre Andersen skrev:

> Jeg fornemmer på tonen i dit svar at du er blevet vred.
> Det var ikke meningen at genere hverken dig eller andre.
> Der er blot tale om en høflig forespørgsel.

O.k.

Det der irriterede mig var nu bare at du gik ud fra at
<sslug-locale> havde kontrol over et tilfældigt amerikansk
websted.

> Når jeg skriver til denne liste skyldes det at ovenstående
> adresse henviser til da.speling.org, som henviser til
> sslug-locale. Jeg beklager og kontakter polarhome.

Fint.  Vi har også filen liggende andre steder, men der er
den pakket ind som en del af filerne med ordlisterne.

> Man kan jo sagtens kreditere folk uden at opgive deres
> e-post-adresser,

Rigtigt.  Og folk kan også (og har altid kunnet) vælge at
optræde uden epostadresse, under pseudonym eller helt
anonymt.  Personligt vil jeg gerne have lov til at optræde
med epostadresse, så jeg ikke bliver blandet sammen med min
navnebror der vist er biolog.

> Ok, det ligner et konsekvent efterhængt '.sslug.dk'. Det
> er ikke hvad jeg umiddelbart forbinder med sløring, da det
> er temmelig nemt at fjerne konsekvent. 'sslug@sslug' er
> lidt sværere at oversætte til 'sslug@sslug'.

Det er jo ikke meningen at adresserne skal sløres så meget
at vi ikke kan bruge dem længere.

Jacob (der ikke ville drømme om at holde sine epostadresser
       hemmelige - hvordan skulle folk så kunne kontakte ham)

PS: Hvis man har problemer med skidtpost, så kan man med
    fordel bruge <news://news.sslug.dk/sslug.novice> til at
    bede om hjælp til at sætte et skidtpostfilter op.
--
»Det der kendetegner en mørk tidsalder er ikke manglende lys
 men overskud af øjne der ikke ser«