Re: [LOCALE] E-post-adresser på nettet

On Mon, 9 Feb 2004, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hvis du vil have gjort noget ved det websted, så er det nok
> langt mere effektivt at snakke med dets indehaver.

Kære Jacob
Jeg fornemmer på tonen i dit svar at du er blevet vred. Det var ikke
meningen at genere hverken dig eller andre. Der er blot tale om en høflig
forespørgsel.
Når jeg skriver til denne liste skyldes det at ovenstående adresse
henviser til da.speling.org, som henviser til sslug-locale. Jeg
beklager og kontakter polarhome.

> Det er gængs praksis at man giver dem æren som skal have den
> - og det er rent faktisk i strid med Lov om Ophavsret ikke
> at gøre det, så jeg kan ikke fjerne listen med bidragydere
> fra ordlistepakkerne.

Man kan jo sagtens kreditere folk uden at opgive deres e-post-adresser,
(eller private telefonnumre, postadresser og andet); man kunne jo nøjes
med navnet.

> Hvis du kigger ordentligt efter, vil du bemærke at det er de
> allerede.

Ok, det ligner et konsekvent efterhængt '.sslug.dk'. Det er ikke hvad
jeg umiddelbart forbinder med sløring, da det er temmelig nemt at fjerne
konsekvent. 'sslug@sslug' er lidt sværere at oversætte til
'sslug@sslug'.

vh.
John