Re: [LOCALE] Test-database design

> Jag är ju ny här och jag blir lite nyfiken: Vad är syftet med det här
> omfattande systemeringsarbetet?  För mig som arbetat med Extreme
> Programming, verkar detta som en Big Design Up Front (BDUF).

Hehe, god iagtagelse, men det er nu ikke så slemt som det ser ud. Jeg arbejder
lige nu med fase 2 (web-interfacet) som kun skal have det basale med i god
"gammel" XP-stil, samtidig med at de idéer der fremkommer her kommer på
ToDo-listen (og i henhold til XP). Derefter er det bare at udvide som man
lyster. Så der er såmænd ikke meget BDUF over det, blot brainstorm, og det er
jo også XP... :=)

Men i øvrigt er BDUF fint nok i visse sammenhænge, om det er det her er
naturligvis diskuterbart... :)

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.