Re: [LOCALE] Test-database design

> Her regnede jeg med at ordet optrådte to gange i databasen.

Ditto.

> Det giver
> selvfølgelig et nyt problem jeg ikke havde tænkt på. Man kan nemlig så ikke
> se hvilket et af ordene man har med at gøre.

Ikke før betydningen er medtaget. Hvilket vel afgør diskussionen om man skal
have lov til at tilføje mere information end ordet "første gang": Såfremt
ordet allerede eksisterer, *skal* man (mener jeg) også tilføje overordnet
ordklasse samt betydning... Det bliver naturligvis svært at tjekke om
beskrivelsen giver mening automatisk... :-)

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.