Re: [LOCALE] Test-database design

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Jeg tænkte på om du ville have afstemning om allerede
> indtastede data.

Generelt ja, men da samme stavning kan tilhøre flere
ordklasser kom jeg frem til at det nok er at foretrække at
man tager mellemløsningen, hvor folk så vidt muligt ikke
skal _taste_ noget ind, men godt kan blive udsat for at
skulle vælge et punkt på en liste.

Man kan selvfølgelig også parallelt med ovenstående eksempel
køre med en simpel ja-nej-ved-ikke-brugergrænseflade som den
vi tidligere har haft kørende.

Effektivt vil det under alle omstændigheder internt i
systemet fungere som en afstemning uanset om det i
brugergrænsefladen kører som "vælg fra en liste" eller som
"ja/nej/ved-ikke til en anden korrekturlæsers valg".

<fanger en tanketorsk>

Vi er nødt til at have begge typer brugergrænseflader
kørende parallelt.  Ellers giver vi ikke korrekturlæserne
mulighed for at stemme nej til en fejlagtig klassificering.

Jacob
--
Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk/
Næste møde: CVS - Concurrent Versioning System.