Re: [LOCALE] Test-database design

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Hvad er din holdning til ordklassevalgene?

Den har jeg forsøgt at illustrere med:

   http://jacob.sparre.dk/temp/ordlisteopdateringseksempel

> Ville det være en god ide, hvis forskellige personer gav
> et forskelligt antal "rigtighedspoint" efter deres
> tidligere fejlprocent?

Det er noget vi har overvejet.  Der findes endda nogle
formler (hvor kan jeg desværre ikke huske) som Torkil
Zachariassen og jeg kom frem til som et bud på hvor meget
hver enkelt korrekturlæsers godkendelser og afvisninger er
værd.

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics