Re: [LOCALE] Test-database design

Preben Mikael Bohn skrev:

> Skal det så også gælde for ordene? I stedet for at de kan
> stemme på om det er korrekt stavet eller ej, skal de
> indtaset det igen?

Nej. (efter min mening)

I al almindelighed bør _brugergrænsefladen_ til databasen
være designet så folk skal lave mindst muligt arbejde.  Det
er så stor en opgave at lave og korrekturlæse en ordbog at
det ikke er specielt konstruktivt at gøre den større, ved at
implementere en bøvlet brugergrænseflade (jeg kan også
forestille mig at folk bare klippe-klistrer ordene for at
undgå at skrive dem forkert og så er vi vel lige vidt).

Jacob
--
"I just might be wrong."