Re: [LOCALE] Alternative stavemåder og synonymer (Was: Test-database design)

> Ok. Men hvis du så får lyst til at lave et script der fortæller om du har
> brugt to forskellige stavemåder for det samme ord får du et problem.

Jeps. I øvrigt synes jeg ikke der er nogen grund til at springe over hvor
gærdet er lavest. Det koster jo ikke noget at tilføje den ekstra tabel... :-)

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.