Re: [LOCALE] Test-database design

> Kategorien skal nok være "Rigtig i følge Retskrivningsordbogen
> 1953-2001" (måske finere inddelt?). Ellers opstår problemet med
> "jærnbanesvelle" osv. Jeg er ikke sikker på om det er godt nok. Hvad gør men
> med udgåede fysik-ord/stavninger.

Jeg tror for det første at det ville være bedre at indføre en
alternative_spellings-tabel. Ordene skulle stadig være med all_words, men
skulle blot få et flag i alternative_spellings hvor man også kunne indikere
hvornår disse alternative_spelligs kunne bruges. Således ville "jærn" og
"jern" stadig kunne tilhøre den samme kategori (hvad det så end måtte være
:-)).

Udgåede ord kunne vel i princippet også få sin egen peger-tabel ligesom
alternative_spellings?

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.