Re: [LOCALE] Test-database design

On Sun, 5 Jan 2003 14:01:42 +0100 (MET),
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

> Det lyder som en god idé.  Ville det være for primitivt at
> løse problemet ved ikke at lade ordene være med i kategorien
> "generelt", men i stedet for eksempel lade dem være med i
> kategorien "I Retskrivningsordbogen 1953-2001".  Det svarer
> til den løsning vi har prøvet at indføre med fagudtryk fra
> fysik, matematik etc. der ikke hører til i almindelig dansk
> sprogbrug.

Kategorien skal nok være "Rigtig i følge Retskrivningsordbogen
1953-2001" (måske finere inddelt?). Ellers opstår problemet med
"jærnbanesvelle" osv. Jeg er ikke sikker på om det er godt nok. Hvad
gør men med udgåede fysik-ord/stavninger.

--
En særdeles kedelig .signature