Re: [LOCALE] Test-database design

On Sun, 5 Jan 2003 13:51:49 +0100 (MET),
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

> Synonyms
>========
>
>  1) Why are reverse (or "redundant") synonym links not
>     allowed in the table?

Er synonymrelationen ikke symmetrisk?

> Det lyder fint nok.  Men husk på at korrekturlæserne ikke
> bare retter i ordlisten.  De stemmer bare på oplysningerne.

Hvis der er ordklasser og bøjninger vi snakker om, vil det nok være
smartere at korrekturlæserne også vælger ordklasser i stedet for at
fortælle om det er korrekt eller forkert. Så bliver der mindre chance
for at der bliver godkendt forkerte ordklasser og bøjninger. Dette
kræver til gengæld at man vælger at et ord kun kan være i en ordklasse.

--
En særdeles kedelig .signature