Re: [LOCALE] Test-database design

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Jeg kunne også godt tænke mig at vi holdt styr på udgåede
> stavemåder (jærn, linieret, bolcher) osv. Så man kunne
> syntaxhighlighte dem anderledes end ord, der altid har
> været forkert stavede. Men det kan jo komme til senere.

Det lyder som en god idé.  Ville det være for primitivt at
løse problemet ved ikke at lade ordene være med i kategorien
"generelt", men i stedet for eksempel lade dem være med i
kategorien "I Retskrivningsordbogen 1953-2001".  Det svarer
til den løsning vi har prøvet at indføre med fagudtryk fra
fysik, matematik etc. der ikke hører til i almindelig dansk
sprogbrug.

> Det ser fint ud. Jeg har ingen problemer med
> indlæsningstiden, men det kunne være andre med en mindre
> forbindelse skulle prøve.

Siden er statisk og kun på 22 kb, så den burde ikke volde
nogen de store problemer.

Jacob
--
"han skriver det aldrig så ondt som det er ment"