Re: [LOCALE] Netop nu: Den store danske ordliste

> Ifølge Politikkens Håndbog i nudansk inddeles danske ord i ti klasser (den
> latinske betegnelse er i ental):
[snip]

Hej Peter, det var også her jeg fandt dem. :-) Desuden er der lydord -
onomatopoietikon. De bliver i nogle grammatikker sat under udråbsord, men i de
fleste tilfælde mener jeg godt at man kan skelne.

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.