Re: [LOCALE] Netop nu: Den store danske ordliste

> Kan anbefale interesserede at melde sig til vores interne mailliste på
> sslug@sslug på <http://hacking.dk/mailman/listinfo/dsdo>.
>
> Ikke at der sker noget på listen, måske kunen vi også bare holde det her,
> hvis der er nogen der går igang.

Det må vel ligesom være jer der allerede er på den anden liste der bestemmer
det... :-) Hvis der ikke er andre der allerede har lavet noget, kunne jeg godt
tænke mig at lave et forslag til en løsning i Zope + xxxSql-db... Men jeg vil
helst ikke love alt for meget... :-)

Med venlig hilsen Preben

--
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive.